something to talk about…

MY DEAR BLOG….

Posted on: March 4, 2009

Assalamualaikum….

Hari ini pula merupakan hari ulangtahun kelahiran abang ipar T, Abang Nazri.. Suami kepada kakak ke 3 T, Kak Jah… Semoga terus dilanjutkan usia.. Dimurahkan rezeki dan berbahagia bersama isteri dan 4 orang cahaya mata tercinta.. Insya Allah.. Amin..


For lunch T masak, Kari Ikan… Dan..


Sambal Telur… Alhamdulillah…

8 Responses to "MY DEAR BLOG…."

perggghhh, sodapnyerr kari ikan ittewww..

asal masuk blog t..sungguh teruja..ngn masakan T..bila le nak dpt rasa air tangan T nie

dah lama aku x masak sambal..huhuhu😦 blender kt umah aku rosak!!!

arghhhh….lieya suke kari…kalo ade telur masin ngan sambal belacan ni sedap ni….hu hu hu lapo!!!!!!!

telor ni kalo masak apo pon sdp.. erhmm.. sdp btl tgk sambal nie… ni yg nk kena buat nih..

Wow… kari laaa… mmg menggoda nihkite lagi bini minat kari…kena plak ngan ikan masin jeruk.🙂

akak mmg terliur betul tgok apa aje lauk yg T masak. senang T ye, anak2 leh makan pedas..bagus mcm tu sng keje kan.

t ni mmg suka masak ekksedappp nyerrr sambal telurr tu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


    • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
    • fiza: salam kak T....panjangya entry akak kali ni....bestnya g kltn....byk shopping ke kak..cantikya hanbag baru akak...fiza pun suka yg beso2..
    • MindHeartBodySoul: Wahhhhh! Sungguh membuka mata, minda & selera...BEST BETUL TRAVEL LOG ini...1. Baru tahu Kelantan Punya Pintu Gerban

    Categories

    %d bloggers like this: