something to talk about…

MY DEAR BLOG…

Posted on: February 23, 2009

Assalamualaikum..

Sebelum menghantar anak-anak ke SKJB tadi… Singgah makan di kedai berhampiran rumah…

Sebelum balik ke rumah semula.. Singgah kedai.. Beli barang dapur skit…

Beli lagi roti yang sedap giler nie.. Hehhee…

Menu malam ni.. Ikan Masak Asam Pedas…

Dan Ayam Goreng sahaja…. Alhamdulillah…

3 Responses to "MY DEAR BLOG…"

sedap ker T.. roti tu.. selalu yang saya dok makan tu yang ader raisin … yang nie saya tak pernah cuba lagi.. ok gak ek.. makan roti nie… leh menguatkan lagi diet saya nanti… harus di cuba…hari sabtu/ahad hari tu.. saya tunggu gak T tepon.. ialah kan T datang KL kan.. saya plak nak tel T.. h/p saya buat hal plak…bila saya pandang muka adib sekali imbas ada cam haziq sikit.. tapi version haziq kurus laaa… hahahhaa

adui tersentap sejap tgk mune asam podaaaaaaaaaaas..T mase xmas kite ade balik pegi pasar temerluh..teringat awak tapi tade no tipon plak hehehe

Waah… suka tengok anak-anak makan dengan berseleranya.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


    • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
    • fiza: salam kak T....panjangya entry akak kali ni....bestnya g kltn....byk shopping ke kak..cantikya hanbag baru akak...fiza pun suka yg beso2..
    • MindHeartBodySoul: Wahhhhh! Sungguh membuka mata, minda & selera...BEST BETUL TRAVEL LOG ini...1. Baru tahu Kelantan Punya Pintu Gerban

    Categories

    %d bloggers like this: