something to talk about…

MY DEAR BLOG…..

Posted on: January 30, 2009

Assalamualaikum…

Bawa anak-anak g gunting rambut hari nie…

Sebelah petang g amik anak-anak kat sekolah.. B g Kuantan hari nie…

Singgah beli lauk.. Nak bawa balik ke Kuala Krau untuk dinner….
Dinner tonite…. Ma pun ada masak 2,3 jenis lauk… Masak Lemak Putih, Sotong Tumis Air dan Hati Goreng…
Sedang menjamu selera.. Nizam dan Da ada balik bercuti sama.. Mereka baru pulang daripada Pulau Pangkor…

Buah tangan dari adik-adik….

Nur dan Adib dah pakai T-Shirt Teluk Batik…..

Ma buat Kuih Koci dan Tepung Bungkus.. Pekena Teh ‘O’ dulu sebelum masuk tidur…

1 Response to "MY DEAR BLOG….."

salam t…tajok t tu mmg sesuai gan gee.. my tipical life..as a housewife..sama lah kita..eronok gak kan dok umah…rajin yer t mcm2 ade..facebook pon ade gak ke..tp mmg lah sejak gee terlibat dlm alam cyber ni..rasa byk masa terisi..kalo xboring gak kan..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


    • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
    • fiza: salam kak T....panjangya entry akak kali ni....bestnya g kltn....byk shopping ke kak..cantikya hanbag baru akak...fiza pun suka yg beso2..
    • MindHeartBodySoul: Wahhhhh! Sungguh membuka mata, minda & selera...BEST BETUL TRAVEL LOG ini...1. Baru tahu Kelantan Punya Pintu Gerban

    Categories

    %d bloggers like this: