something to talk about…

MY DEAR BLOG…

Posted on: November 29, 2008

Assalamualaikum…

Em, ari ni T nak tepek awards daripada Linn, http://ciklinn.blogspot.com/ dan Norly, http://tink-love79.blogspot.com/

Tq sudi kasi award ni ye! T amat2 menghargainya…. TQVM..


Lagi satu, tagged by Linn…

1. Letakkan gambar di atas dalam entri anda…. udah, udah diletakkan..

2. Nyatakan Kod Etika Blog Anda…. Em, ikut apa yang terlintas di otak pemikiranku ini.. Dalam erti kata lain, suka hati akulah nak letak apa-apa entri pun, ha gitu.. buleh??

3. Tag 7 orang rakan anda.. Tak nak tag sesape.. buleh, suka ati jekan… hohoho…

Lagi 1 tagged by Eya, http://chentamyblog.blogspot.com/

Ini jawapan T ye Eya…. Taraaa….

time dolu2

1. ms jaman kecek2 dlm drjh 1 – 6,kowang sll main mainan ape? KASI 3 je..cnthnye cm ‘galah panjang’-

* galah panjang, tuju tin ngan selipar, main nyorok2….

2. mesti penah wat abg/kakak/adik marah kan..cube citekan dgn ringkas ape yg kowang buat smpi dowang marah cm nk mkn org.

* apa ye?.. t ni ramai adik badek… 8 org tu… termasuk tlah… rasanya pada setiap orang t ada bt diaorang marah…. nak cite panjang lebar pun tak ingat dah.. tp tulah.. marah2 pun tetap adik badek gak.. air dicincang xkan putuskan? tp tu masa kecek2lah.. dh beso panjg ni semua ok jer… bila dikenang2 balik, manis sungguh kenangan membesar bersama-sama dahulu.. rasa nak balik mengulanginya.. tp apakan daya…

3. penah kene pukul dgn mak/abah?mesti penah kan..sbb ape kene pukul n dgn ape?

* Dengan abah tak pernah, ma biasalah.. t mmg nakal masa kecek2 dulu… dat’s y lah anak2 aku pun nakal gak eh? ngikut akulah nie.. pukul dgn apa… ngan tangan, cubit, tampor… tanda sayang ke tak tu ek?…

4. kali pertama ‘cinta monyet’ kowang..kalo msh ingat name cewek or cowok sile nyatekan skali,mn tau dowang yg penah jd pakwe/makwe kowang terbace tagged nih..ha kan da jd ‘jejak kaseh’

* Aku mudah ngat crushnyer… sesape jelah yg bg perhatian kat aku, (ensem ke tak ensem.. tp kalau ensem tu kira bonuslah ek? hehehe).. mmg aku minatlah budak itu.. hehe… ramai.. segan nak mention nama arr…. maluuuu….. biarlah rahsia… gitu…

5. 3 perkare yg PALING kowang X SUKE ms kowang skolah dulu.x kire la skolah rendah/menengah

* ada sportcheck, kijo skolah yg banyak, kelas math.. banyak menci ooooo….

6. kasi name kawan2 yg penah rapat ngn kowang waktu skolah dulu,alah cm kwn sehidup semati la kononnyedulu mesti ade ‘geng bas skolah’ kan

* masnira, nana, kak long, ina, seetha, noni, asriza, yati, ju, letchumy, zura, dilah, sidah, cinda, faezah, aya, muza, yulia, atun, aminah, sali, norehan, eda, ros, nor, ap, ida, ita dan ramai lagi.. kalau mahu disenaraikan kesemuanya….

7. penah x nmpk ‘antu/mende2 halus’?citekan sket je.mksudnye bukan la nk kate antu,tp serupe itu la..hehe..kdg2 perasaan msg2 kan.

* Secara live sensorang tak penah… tp ms dok asrama dulu, kawan2 dok dorm bawah kena histeria.. pakat kumpul ramai2 kat bilik atas baca surah Yaasin… takut giler masa tu beb.. seriau sungguh.. seram… sebenarnya t tak penah layan cite2 antu kat tv @ dvd.. giler engkau nak tgk cite antu! malamnya sure tak tidorlah jawabnya.. skang ni pun, tak tgk cite antu pun, tiap2 malam mimpi kena kejar dek hantu, kalau aku tgk cite antu lagila, em.. tak tahulah apa akan jadik…

8. penah ‘ tergolek dog’ depan org?sbb ape terjatuh ye..malunyeeeeee

* Alhamdulillah, stakat ni belum lagilah… mintak2 jgnlah ada pengalaman membalukan mcm ni wei….

9. kali pertame nunggang beskal

* darjah 6.. syiok!

10. last soklan..nk tgk gambo kowang ms kecek buleh?

* ada dlm album, nanti senang2 t uploadkan ye!

Pergh.. lega dah siap jawab soklan.. barulah buleh tepek gmbr ni pulok…..

3 Responses to "MY DEAR BLOG…"

maceh kak T jwb tagged nguk ngek kite tuh..hehe

slm perkenalan…blye ker kita perblog bersama…sy link awk ek…

orrr..gittew yer…ini cam TAG kat toll Plus ker?..Salam Ceria selalu, Saya doakan Pn T, Suami, anak-anak semua ceria-ceria di bulan cuti sekolah ini…baju sekolah anak-anak dah beli ker..tu barang-barang wajib tu..TQ sudi izinkan saya singgah kat Cni…moga ketemu lagi…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


    • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
    • fiza: salam kak T....panjangya entry akak kali ni....bestnya g kltn....byk shopping ke kak..cantikya hanbag baru akak...fiza pun suka yg beso2..
    • MindHeartBodySoul: Wahhhhh! Sungguh membuka mata, minda & selera...BEST BETUL TRAVEL LOG ini...1. Baru tahu Kelantan Punya Pintu Gerban

    Categories

    %d bloggers like this: